درباره مروا تجارت

درباره شرکت مروا تجارت

شرکت مُروا تجارت در سال 1376 بعنوان دفتر فروش در زمینه تجهیزات خشکی و دریایی شروع بکار نمود و با گسترش و سازماندهی فعالیت های فروش، در سال 1379 بعنوان شرکت مُروا تجارت سهامی خاص به ثبت رسید. مُروا تجارت طی سالهای گذشته با اخذ نمایندگی رسمی از برندهای معتبر این صنعت و کسب تجربه در زمینه فروش تجهیزات تخلیه و بارگیری، توانست فعالیت های خود را در زمینه فروش گنتری کرین، ترانستینر، RMG، جرثقیلهای موبایل ساحلی، ریچ استکر، امپتی هندلر، لیفتراک های سنگین، ترمینال تراکتور، کفی تریلر، اسپریدر، ترمز های صنعتی، کابین های مخصوص جرثقیل، سیستم های هوشمند اپراتوری ترمینالهای کانتینری، دستگاههای اسکن X-RAY و همچنین تجهیزات اسکله های تجاری و نفتی که شامل فندر، بولارد، کوئیک ریلیز هوک، گنگ وی و سیستم های کمک ناوبری، توسعه دهد.

شرکت مُروا تجارت با آموزش کادر فنی متخصص توانسته است زمینه مطلوبی را برای خدمات پس از فروش ایجاد نماید و با دارا بودن انبارهای قطعات یدکی کلیه نیازهای مشتریان خود را در سریعترین زمان ممکن برطرف نماید.

دفتر مرکزی این شرکت در تهران و شعبه آن در جنوب در بندرعباس می باشد، همچنین شعبه دیگر این شرکت برای فعالیت های برون مرزی در شهر استانبول کشور ترکیه است که وظیفه حمایت از بازار داخلی را نیز به عهده دارد.

امروزه شرکت مُروا تجارت با توجه به فروش گسترده تجهیزاتی که نمایندگی آنها را در اختیار دارد، جایگاه بسیار ممتازی را در صنعت دریانوردی کشور در تجهیزات خشکی بدست آورده است که شامل فروش تجهیزات، تامین قطعات یدکی، نصب، تعمیر و نگهداری تجهیزات، آموزش و صدور گواهینامه های بین المللی از طریق کمپانی های مادر می باشد. ماموریت و رسالت اصلی شرکت، تامین تجهیزات با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب از یکسو و خدمات و پشتیبانی موثر و کارآمد به مشتریان از سوی دیگر می باشد.

گستره فعالیت ها و خدمات شرکت مُروا تجارت کلیه بنادر شمالی و جنوبی، صنایع فولاد و پتروشیمی، گمرکات، معادن، فرودگاه ها، راه آهن، نیروگاه ها و صنایع خودرو سازی در سراسر کشور و کشور های همسایه و حوزه خلیج فارس می باشد و در این ارتباط شرکت همواره جهت ارتقا دانش فنی و به روز آوری اطلاعات و تخصص ها، پرسنل متخصص خود را به شرکت های مادر در خارج از کشور اعزام می نماید. در حال حاضر آمادگی فنی مهندسین شرکت در حدی است که نه تنها در داخل کشور، بلکه در خارج از کشور نیز در نصب تجهیزات سنگین، تعمیر و نگهداری ماشین آلات و بویژه آموزش به مشتریان، فعالیت مستمر دارند .